Voorbereidingen - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Color World - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Color World - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Color

24 December 2013 | Cambodja, Preah Seihanouk

De voorbereidingen voor de reis naar Cambodja zijn inmiddels in volle gang. Nog eventjes en dan vertrekken Martijn Meeuwse, Cees Vleugel, Bram en Heleen de Waard, Leonard Boeder en Marjet de Jonge vanaf Schiphol naar Phnom Penh. Daar worden ze opgehaald en naar Sihanoukville gebracht waar zij de Phsa Lure Elementary School gaan schilderen. De verf is al ter plaatse zodat ze daar zo snel mogelijk aan de slag kunnen. Gelukkig kunnen we op de hoogte blijven van hun ervaringen en vorderingen van het schilderwerk want vanaf 4 januari zullen zij regelmatig een reisverslag toevoegen.

  • 24 December 2013 - 14:19

    Marjet De Jonge:

    nou ik heb er al veel zin in!
    zomerkleren uit de kast gehaald en een petje voor al die verfspetters!

  • 29 December 2013 - 09:00

    Eva De Waard:

    Leuk dat we jullie weer kunnen volgen! Veel succes en plezier!

  • 03 Januari 2014 - 17:10

    Monique Schuit:

    Vanmorgen is de groep om kwart voor negen vertrokken naar Schiphol. Stefan en ik hebben onze collega's, Bram, Heleen en Marjet uitgezwaaid. Helaas lukt het me niet om in te loggen en de foto's van hun vertrek op de site te plaatsen. Sorry Eva, ik had het je nog zo beloofd! Maar als het goed is zal Martijn zo snel mogelijk een reisverslag plaatsen.

  • 04 Januari 2014 - 09:16

    Eva:

    Hoi Monique,
    Jammer maar helaas! Vanmorgen vroeg (half 6) een smsje ontvangen dat ze geland zijn. Stoffige boel schrijven ze!
    Groetjes Eva

  • 04 Januari 2014 - 10:58

    Wilma:

    Goed te horen dat jullie op je bestemming zijn aangekomen. We kijken uit naar jullie verslagen en hopen dat jullie veel kunnen doen maar ook nog iets kunnen zien van het land. Veel plezier! De Vleugeltjes

  • 04 Januari 2014 - 18:57

    Marjet De Jonge:

    Het is nu hier kwart voor 1 in de nacht en ik ben klaar wakker
    Als ik naar buiten kijk dan verwacht ik een verlichte kustplaats te zien maar in dit arme land branden echt niet veel lichtjes.
    Vanmiddag tijdens de 5 uren durende reis in een klein busje van pnom phen naar sanouksvile heb ik ervaren dat dit het hier nog helemaal moet worden opgebouwd in veel verschillende sectoren. Het doet me erg denken aan India maar daar was de ontwikkeling al meer aan de gang.
    Ik heb mijn ogen uitgekeken ; wat een chaos, rommel en armoede.
    Het hotel en de medereizigers zijn top en we hebben ook de te schilderen school al gezien
    Wordt een hele belevenis met al die kinderen rondom ons.
    Groetjes marjet

  • 04 Januari 2014 - 19:27

    Marjet:

    Het internet werkt hier nu goed; op annedejongewaarbenjij.nu de reisverslagen van mijn dochter nog eens teruggelezen. Zij was in 2012 in Cambodja en haar verhalen zijn nu hier zijnde weer fijn om te lezen. Erg herkenbaar vooral het verhaal over de scooters en de schoolkinderen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Color

Stichting Color the World is in Nicaragua om de lokale bevolking te ondersteunen met het bouwen van huizen in de hoofdstad Managua.

Actief sinds 30 Nov. 2011
Verslag gelezen: 524
Totaal aantal bezoekers 35877

Voorgaande reizen:

21 Januari 2018 - 28 Januari 2018

Bouwen aan een Medisch centrum in Olebu

18 Maart 2016 - 25 Maart 2016

Aanleggen watervoorziening in Madina Talokoto

03 Januari 2014 - 10 Januari 2014

Schilderen Color the World School in Sihanoukville

02 December 2011 - 10 December 2011

Bouwen in Nicaragua

Landen bezocht: