De Rustdag - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Color World - WaarBenJij.nu De Rustdag - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Color World - WaarBenJij.nu

De Rustdag

Door: De painting group

Blijf op de hoogte en volg Color

06 Januari 2014 | Cambodja, Preah Seihanouk

Tja en nu is het mijn beurt voor een verslag
En gelukkig maar ook want morgen gaat het echte werk beginnen en ben ik daarna vast niet meer in staat door de spierpijn en uitputting om mijn bijdrage te leveren.
Het zijn tenslotte meesterschilders dus dat wordt een hele uitdaging!
Zondag vandaag dus rustdag en tijd om de boel een beetje te overdenken en energie op te doen voor hetgeen komen gaat.
De hotelschool loopt lekker vol met gasten dus dat is een goed teken en het levert prima leermomenten op voor de leerlingen hier op school.
We zijn deze week uitgenodigd voor een rondleiding op de hotelschool en bovendien mogen we een Engelse les bijwonen op de vakschool voor ICT ers gegeven door dhr Swietert die na zijn werkzame periode in Zeeland zich vrijwillig beschikbaar heeft gesteld als docent.
Het eten is elke weer een feestje; we worden echt verwend dus minder bagage straks in de koffer maar meer in gewicht rondom!
De kamers zijn zeker voor Cambodjaanse begrippen luxueus en ik zou ook iedereen aanraden om hier eens een kijkje te komen nemen.
Aan de bomen hangen hier ook van allerlei vruchten die we natuurlijk allemaal uitproberen; dragonfruit, papaja en een soortje kiwi waarmee je met de inhoud best je badkamertje mee kan betegelen.Die laten gegarandeerd nooit meer los!
Kortom de stemming zit er goed in zeker nadat een riksjarijder eens flink moest rochelen en de spetters richting de inzittende vloog. Gelukkig hebben we prima douches.
Al
Legaal bedankt voor jullie reacties en goede wensen.
Gauw onder het lakentje nu om morgenochtend vroeg de kwast ter hand te nemen.

• 06 Januari 2014 - 16:30

Jaap:

Beste mensen wat een uitdaging zeg ik zie wel dat er heel wat metertjes gedaan moeten worden. En dat met die hoge temperaturen. T is maar goed dat je na gedane arbeid zo verwend worden met een super maal aan de pool. Ik denk het ermaar bij ik heb ernog geen foto van gezien. Maar dat houden jullie voor jezelf zeker.
    Nou we zien al uit naar de volgende dag hoor.
    Succes en sterkte de volgende dagen

• 06 Januari 2014 - 18:28

Anne:

Hoi mams! Kan je stiekem wat van dat fruit meenemen in je koffer? Of een hele boom?
    Dus als je terug komt ben je een ster in engels? Het ziet er gezellig uit, veel succes en plezier nog dikke xxx