De Eerste werkdag - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Color World - WaarBenJij.nu De Eerste werkdag - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Color World - WaarBenJij.nu

De Eerste werkdag

Blijf op de hoogte en volg Color

06 Januari 2014 | Cambodja, Preah Seihanouk

De eerste werkdag, nou dat wil wat zeggen. We hebben geen opzichter bij ons en de muziekman annex vertaler is er ook niet, maar ja , we gaan nu echt beginnen. Met ons groepje en 5 vrijwilligers vertrekken we om 8.00 uur naar de school.Gelukkig kunnen we direct aan de slag. Verf e.d stond hier allemaal opgeslagen dus dat is natuurlijk al een goede start. Aangekomen werden de taken verdeeld, er heerst een goede sfeer en we worden begroet door een paar honderd kinderen (misschien iets minder, maar wel heeeeeel veel). De eerste cultuur schok hebben we al achter de kiezen. Bij de ochtendgym doet 1 jongetje niet goed mee, krijgt direct 5 tikken met de stok(.Nou ja, hoort er hier waarschijnlijk bij. ) Even later wordt iemand uit onze groep naar "huis"gebracht (kwam de man met de hamer tegen) Jammer, maar gelukkig alweer opgeknapt.We beginnen nu dus echt en alles loopt op rolletjes (lees verfrolletjes, om in de sfeer te blijven) We hebben een goede dag achter de rug en lekker veel werk verzet. We zijn allemaal wel een beetje moe. Bij thuiskomst werden we verrast met een diner at the pool, dat was heel gezellig, maar om 21.30 uur gaan "de luiken"langzaam dicht en gaan we ons voorbereiden op de volgende dag.
Nog wat inside info. Zo je ziet hebben ze hier ook hondjes. (niks voor gekocht trouwens). Tot morgen!

• 06 Januari 2014 - 13:20

Eva:

Leuk! Foto's! Hebben we toch meer een beeld bij de verslagen
    Hoondert-deWaard on tour, mooi hoor!

• 06 Januari 2014 - 14:29

Jeannet:

Mooi werk, bij terugkomst kan Leune gewoon door, hebben hier ook nog wel paar projectjes.
    Dikke knuffel.

Jeannet

• 06 Januari 2014 - 14:48

Carolien:

Van alle markten thuis.
    Mooi om te zien. super.

• 06 Januari 2014 - 17:41

Boy, Ilona En Stella:

Goed bezig allemaal! Ontzettend gaaf om te zien....
    Zet hem op!

• 06 Januari 2014 - 22:28

Janine En Neal Wrench:

Leuk om de foto's te zien. Jullie zijn goed van start gegaan! Leuk al die kinderen. Succes en ga zo door!

Groetjes,

Janine en Neal

• 07 Januari 2014 - 14:20

Wilma Polderdijk:

Leuk om alvast fotos en beelden te zien van jullie eerste dag daar. Goed bezig !!! Er wordt hard gewerkt, gaat helemaal goed komen. En al aangemoedigd door de schoolkinderen zelf ....
    Heel veel succes verder voor deze week.