4 december 2011 - Reisverslag uit Managua, Nicaragua van Color World - WaarBenJij.nu 4 december 2011 - Reisverslag uit Managua, Nicaragua van Color World - WaarBenJij.nu

4 december 2011

Door: colortheworld

Blijf op de hoogte en volg Color

04 December 2011 | Nicaragua, Managua

Zondag 4 december

Vandaag dag 2 van onze vrijwilligers week in Nicaragua. Vanochtend de dag opgestart met een welkomsdienst in de kerk van Henk Minderhoud. Net als gisteren kwam hier duidelijk naar voren hoe dankbaar de mensen zijn met de steun die ze geboden wordt. Ook al is het werk wat we hier gaan doen een druppel op de gloeiende plaat: het komt zeker op de goede plaats terecht en het geeft de mensen enorm veel kracht.

Na de dienst zijn we er weer op uit getrokken om op onze laatste vrije dag nog iets van de omgeving te zien en wat cultuur te proeven op plaatselijke markt van Masaya. Daarna genoten van het prachtige uitzicht op de nog werkende vulkaan van Masaya. De zwaveldampen waren duidelijk aanwezig en het advies dat je er maar 20 minuten mocht blijven was er zeker een om op te volgen. Het sloeg erg op je longen. Om voor eens en voor altijd deze vulkaan het zwijgen op te leggen besloot Boy zijn voetbal in de krater te schieten.

Vanaf deze plaats willen we iedereen bedanken voor de leuke reacties. Dit moedigt ons ook aan om komende week met volle enthousiasme de huisjes te gaan bouwen en deze blog bij te houden.

• 05 December 2011 - 06:53

Sam, Eva En Meike:

Goedemorgen!

Mooie foto's zeg, leuk om iets te zien van de omgeving waar jullie nu eigenlijk zitten.

We willen ook wel graag zien wat jullie gaan bouwen, maar daar komen ook vast nog foto's van!

Vandaag is het Sinterklaas... pak maar eens goed uit daar!

XX

• 05 December 2011 - 07:18

Kees En Marianne :

Gisteren hebben we door Nigaraqua Colortheworld in te voeren gezien waar en hoe jullie zijn aangekomen.Fijn dat jullie zo welkom zijn en heel leuk dat jullie even wat van de prachtige natuur hebben kunnen genieten. Vanaf vandaag is het dus hard werken geblazen. Veel plezier allemaal.

• 05 December 2011 - 08:26

Henk Wouterse:

he mannen , dat ziet er goed uit ja eeuwig zonde dat ik niet mee kan zij. ik zal het blog elke dag volgen en zeg maar tegen Boy een phoema shirtje of een paar nijk schoenen is voldoende, zet hem op deze week en ik zal aan jullie denken. groeten aan allemaal
    henk

• 05 December 2011 - 09:22

Jeannet En Arno:

Hoi Hoi,

Leuk om zo met jullie de week mee te kunnen beleven.
    Werk ze, en leune hou ze een beetje in bedwang die mannen.

dikke knuffel.

• 05 December 2011 - 11:49

Janine En Neal:

Wat leuk om jullie verhalen te lezen iedere keer. Ook de foto's maken het extra interessant. Geniet van de mooie omgeving en de gastvrijheid. We zijn erg benieuwd naar de rest van jullie avontuur.

Veel succes!!

• 05 December 2011 - 17:26

Jolanda En Piet:

Hoi allemaal,
    Leuk verslag tot nu toe!
    Nu het echte werk!
    Wij hebben hier onze eerste hagelbui achter de rug!
    Werkse!
    Groeten.